top of page
איטום גגות רעפים בצפון

איטום גגות רעפים

איטום גגות רעפים בצפון

גג שאינו אטום דיו עלול להביא עמו בעיות קשות. דליפות מי גשמים, רטיבות, הצטברות עובש ותחב ואפילו הרס חלקי של התקרה וקירות הבית. רעפים, למרבה הפלא, אינם מספיקים כדי לאטום לחלוטין את גג המבנה. תפקידם של הרעפים הוא לנקז את מי הגשמים כלפי מטה ולא לאטום. כדאי לבצע עבודת איטום גגות רעפים אחת לתקופה באמצעות חומרי האיטום המקובלים, כדי לוודא את חוסן הגג מפני גשמים ומפגעי מזג האוויר. 
 

מדוע יש לבצע איטום גגות רעפים?

איטום גגות רעפים נעשה במטרה להגן על המבנה מפני חדירות מי גשמים. כאשר מים עומדים על גג ללא ניקוז יעיל והם מחלחלים בין הרעפים ובין יריעות האיטום, הם עלולים לחדור אל תוך הבית דרך התקרה. למים יש יכולות הרסניות עבור יסודות הבית: הם יוצרים רטיבות שעם השנים יוצרת סדקים, קילופים ועובש בתקרה ובקירות.

 

כמו כן, כאשר לא מטפלים בבעיה במשך שנים רבות, מי הגשמים עלולים להרוס לחלוטין את יסודות הבית. עלות של נזקי המים עלולה להגיע לסכומים גבוהים - ועל כן יש להיערך בהתאם ולאטום את הגג.

   

שיטות איטום גגות רעפים

איטום גגות רעפים בצפון

כאשר מגיעים לאטום גג רעפים, ישנם מספר שיטות הנחשבות כמומלצות והנפוצות ביותר. השיטה המועדפת היא יריעות ביטומניות. על פי רוב, יריעות אלו מודבקות אל הגג באמצעות חום, אולם ישנם כאלו המסוגלות להידבק ללא חום.

 

מלבד יריעות ביטומניות ניתן למצוא גם בידוד מסוג פוליניום או קלקר. בכל מקרה, לפני שאתם מבצעים כל עבודת איטום לגג ביתכם, ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון. כמו כן, עבודות איטום נעשות באופן היעיל והזול יותר במהלך חודשי הקיץ החמים - זכרו זאת.

 

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון בעת הזמנת איטום גג רעפים נוגעת לגובה הגג ושיפועו. לעתים רבות מדובר בגגות גבוהים המוצבים בשיפועים חדים אשר מהווים פקטור מהותי לבחירה באיזה אופן יש לבצע את פעולת האיטום. בנוסף, הדבר משפיע על בחירת בעל המקצוע הנבחר לאיטום הגג. גגות גבוהים ומשופעים דורשים מקצוענים בעלי היתרים לעבודות גובה המחזיקים בציוד מקצועי מתאים.

   

איטום גגות רעפים - עידן עבודות גובה

זקוקים לעבודת איטום לקראת החורף? בעלים של גג רעפים או כל גג אחר? עידן עבודות גובה מבצעים את כל עבודות האיטום ולכל גג. מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות ואנו נשמח לסייע לכם.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page