top of page
איטום גג רעפים בחיפה

איטום גג רעפים בחיפה

מתגוררים בבית עם גג רעפים? לאיטום איכותי יש השפעה על איכות חייכם בבית. מנזילות מים המובילות לעובש ועד נזק לתכולת הבית ולמבנה עצמו - הנה כל הסיבות מדוע כדאי להשקיע באיטום גג רעפים בחיפה. 
 

איטום גג רעפים בחיפה - עידן עבודות גובה

ביצוע איטום גג רעפים בחיפה

לגגות רעפים יש יתרון אסתטי משמעותי והם הופכים כל בית ליפה יותר. עם זאת, יש להם גם חסרון לא קטן, במקרים רבים גגות הרעפים לוקים בחסר כאשר מדובר ביכולת האיטום שלהם, היות וצורת הרעפים מאפשרת למי הגשמים לנזול מטה, אך המבנה שלהם לא מאפשר לאטום באופן מוחלט את כניסת המים אל תוך הבית. הפתרון לכך הינו איטום מקצועי של הרעפים אשר יכין את הגג לקראת החורף ויספק בידוד מוחלט, בכל עונות השנה. איטום גג רעפים בחיפה - כל מה שצריך לדעת.

   

איטום גג רעפים – כך זה עובד

איטום גג רעפים מונע כניסה של מי גשם אל פנים הבית. הצטברות של מים על גג המבנה עלולה לגרום לחלחול שלהם פנימה דרך קירות הבית. לא בכל המקרים ניתן יהיה להבחין בחדירה של מים באופן מידי אך ככל שעובר הזמן עלול להיגרם נזק גדול יותר למבנה, לרבות פגיעה במשקופים, בקירות וביסודות. במקרה של איטום לקוי המוביל לחדירת מים דרך גג הרעפים, תאלצו להתמודד עם עבודות תיקון ושיקום הכרוכות בעלויות גבוהות במיוחד. הדרך הנכונה להתכונן לכך מראש היא על ידי ביצוע עבודות איטום מקצועיות על גג הרעפים שלכם, שיאפשרו לכם ליהנות מראש שקט למשך השנים הבאות.

   

מחיר איטום גג רעפים בחיפה

כשמדובר באיטום גג רעפים, תוכלו לבחור במספר סוגי איטום, כאשר המחיר משתנה בהתאם לסוג האיטום. השיטה המובילה והנפוצה ביותר היא על ידי יריעות ביטומניות. ברוב המקרים יריעות אלו מוצמדות אל גג הבית על ידי חימום ומאפשרות איטום מוחלט. סוג איטום נוסף הוא בידוד מסוג פוליניום או קלקר. מומלץ להתייעץ מראש עם חברת האיטום שבחרתם לגבי סוג הבידוד המתאים ביותר עבור גג הרעפים שלכם, כך שתהיו בטוחים שתזכו לאיטום הטוב ביותר. העלויות נקבעות לפי מחיר למטר מרובע. במחיר לרוב לא נכללת עבודת ההכנה המקדימה כמו פירוק דוד השמש, פינוי תכולה מהגג, טיפול בצנרת או כבלים קיימים.

איטום גגות רעפים מקצועי עושים אצל המומחים

זקוקים לאיטום גג רעפים בחיפה או באזור הצפון? הגעתם למקום הנכון! חברת עידן עבודות גובה מתמחה בביצוע עבודות איטום לרבות עבודות מורכבות המתבצעות בגובה. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page