top of page
איטום חלונות בגובה בצפון

איטום חלונות בגובה

איטום חלונות בגובה בצפון

השימוש העיקרי של חלונות הבית שלנו הוא לספק לנו אור יום וחום טבעיים במהלך היום. שימוש נוסף של החלון הוא להגן עלינו מפגעי מזג האוויר - רוחות וגשמים - ולמנוע מהם לחדור אל הבית. חלון שאינו אטום דיו יגרום לחדירת מי גשמים לקירות, רטיבות, נזקים וקור. לכן, מדי פעם יש לבצע עבודות איטום לחלונות. בבניינים גבוהים, מגדלי מסחר ומגורים, עבודות האיטום הופכות מאתגרות ומורכבות במיוחד, עקב חוסר הנגישות לחלקים החיצוניים של החלונות בגובה רב. לשם כך, משתמשים בציוד מיוחד כמו סנפלינג או במות הרמה. פעולה זו נקראת עבודות איטום חלונות בגובה. 
 

כיצד מבצעים איטום חלונות בגובה?

איטום חלונות בגובה - כדי לאטום את החלון ולמנוע נזקים וירידה משמעותית באיכות החיים, יש להגיע אל חלקו החיצוני של החלון ולבודד את הרווחים הקיימים בין מסגרת החלון למעטפת הבניין. חומרי בידוד שונים מעניקים מענה יעיל ואוטמים באופן הרמטי את החלון. כאשר הפעולה הזו נעשית בגובה רב, יש צורך לעשות שימוש בציוד הייעודי המתאים לכך, כמו למשל סנפלינג, במות הרמה ועוד.

 

פעמים רבות עבודות האיטום נעשות כחלק מהיערכות למערכת חורפית, או במקביל לשיפוץ כללי של המבנה. לעתים משלבים את עבודת האיטום יחד עם צביעת הקיר החיצוני, חיפוי או הדבקת אריחים חיצוניים.

   

חשיבות איטום החלון

אם מזלזלים בחשיבות איטום החלון בזמן, עלולים להגיע למצבים לא נעימים במקרה הטוב או נזק כספי במקרה הרע. כאשר מי הגשמים חודרים אל הבית דרך החלון עלולה להיווצר רטיבות, והרטיבות בתורה יכולה לגרום לנזק לקירות הבית, עובש, לחות ועוד.

במקרים מסוימים - תלוי באזור וביום - ייכנסו לבית כמויות אדירות של אבק וחול, מה שעלול להוות מטרד לא קטן. כמו כן, בימי החורף הקשים חלונות שאינם אטומים כמו שצריך יגרמו לתחלואה ומחלות שונות עקב כניסת קור וגשמים לבית.

   

איטום חלונות בגובה - עידן עבודות גובה

צריכים לבצע איטום חלונות? במקרים שאתם שוהים בבניין גבוה (מגדל מגורים או משרדים), אתם תצטרכו לבצע איטום חלונות בגובה. "עידן עבודות גובה" מעניקים שירותי איטום חלונות בגובה באופן מקצועי, תחת כל נהלי הבטיחות הקפדניים ושימוש בחומרי האיטום האיכותיים ביותר. לפרטים נוספים, ייעוץ והצעת מחיר נא ליצור קשר.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page