top of page
איטום מרפסות בצפון

איטום מרפסות בגובה

איטום מרפסות בגובה בצפון

מרפסות שירות ומרפסות שמש בנויות, מטבען, בצד החיצוני של הבניין. ככאלה, הן פגיעות הרבה יותר לנזקי מזג האוויר ומקבלות מי גשמים, קור, חום ותנאים קיצוניים נוספים. על כן, כאשר קבלנים מתכננים בניית מרפסות שמש הם לוקחים זאת בחשבון ובונים את המרפסות באופן כזה שיהיו עמידות מאוד לרטיבות וקורוזיה. לעתים קרובות, עבודות האיטום והבידוד של הקבלן אינן מספקות ואנו עדים לנזילות במרפסות, דבר אשר מעיד על עבודת איטום בלויה או לא מקצועית. במקרים כאלו יש לבצע איטום מרפסות בגובה. 
 

שיטות איטום מרפסות בגובה

ככלל, קיימות שלוש שיטות לאיטום מרפסת: איטום המחייב פירוק הריצוף הקיים, איטום שאינו מחייב את פירוק הריצוף ואיטום ללא ריצוף כלל, כאשר בחירת השיטה המתאימה ביותר תיעשה לפי שיקולים מבניים, אדריכליים ותקציביים.

 

איטום המחייב פירוק ריצוף

שיטה יסודית ויקרה משאר השיטות. השיטה כוללת פירוק של כל אריחי המרפסת, הסרת החול והחצץ וגילוי של מערכת האיטום הישנה. לאחר מכן מפרקים את מערכת האיטום הקיימת ומחליפים אותה במערכת איטום חדשה. במהלך העבודה, אנשי המקצוע בודקים את השיפועים, הזוויות והניקוז. יוצקים בטון במקומות הרלוונטיים, יוצרים סף הפרדה ומורחים חומרי איטום מיוחדים כמו פריימר וסיכה, מבצעים עבודות נוספות ומתקינים את האריחים החדשים.

 

איטום מרפסת ללא פירוק ריצוף

בשיטה זו מנקים את המרפסת באופן יסודי ולאחר מכן פותחים חריצים בין הפנלים ובין המרצפות. פתיחת החריצים מאפשרת להוציא את הרובה הישנה והלכלוך הנמצאים בין החריצים וכן מאפשרת להחדיר חומרי איטום בין המרצפות והפנלים. מורחים חומרי איטום כמו רובה אפוקסית, שכבות יסוד, מסטיק פוליאוריטני, פריימר ועוד. לאחר שהחומרים מתייבשים ניתן להתיז ישירות על המרצפות חומר שקוף מבסיס פוליאוריתני היוצר שכבה אחידה של בידוד מפני חום, קור ורטיבות. כמו כן החומר השקוף מעניק מראה חלק ומבריק למרצפות.

  

חשיבות איטום מרפסות

בכדי להימנע מנזקי מים אשר עשויים להוביל לפגיעה משמעותית בעמידות המרפסת, יש לדאוג לבצע תהליך איטום מקצועי ואיכותי אשר יעניק ללקוח שקט נפשי וימנע ממנו להתעסק עם שיפוצים ותיקונים מיותרים אשר עשויים לעלות ממון רב.

   

איטום מרפסות שמש בגובה - עידן עבודות גובה

עידן עבודות גובה מבצעים עבודות איטום לכל המרפסות ובאופן מקצועי ומדויק. אנו נבצע הערכה כללית של המרפסת שבבעלותכם, ותוך ניסיון רב שנים ומקצועיות רבה, נבחן את מצב המרפסת ונחליט איזו שיטת איטום עדיפה לכם. זקוקים לאיטום המרפסת? אל תתפשרו על פחות מהמומחים. לפרטים נוספים וייעוץ נא ליצור קשר.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page