top of page
ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה - עידן עבודות גובה
ניקוי חלונות בגובה - עידן עבודות גובה

בנייני מגורים גבוהים של עשרות קומות, בנייני מסחר ותעשייה ומגדלי יוקרה מתמודדים עם בעיה אחת טורדנית במיוחד - ניקוי חלונות בגובה, אך לא תמיד ניתן לנקות את החלון מצידו החיצוני. קיימים חלונות בעלי מנגנון סיבוב המאפשר את ניקוי החלון, אך כאמור, לא כל החלונות הם כאלה. כל ניסיון לנקות את החלון מבחוץ שלא על ידי אנשי מקצוע מתאימים הוא מסוכן ואפילו לא חוקי: ניקוי חלונות בגובה מצריך אישורים מיוחדים וציוד ייעודי ובהיעדר אלה - אסור בשום אופן לנסות לעשות זאת בעצמכם. אז מי מנקה, במה זה כרוך ומה העלות הממוצעת?
 

מי צריך ניקוי חלונות בגובה?

פרויקטים של ניקוי חלונות המתבצעים בגובה רב מתאימים למגוון מקרים. למשל, כאשר בניין סיים לעבור שיפוץ כולל והוסרו הפיגומים, לרוב נשארים כתמים של עבודות בניין כמו שאריות צבע, טיט, חומרי סיכה וכו'. במקרים כאלו, סיום השיפוץ יהיה ניקיון מוחלט, ברמה מקצועית, של חלונות המבנה.

 

כמו כן, ניתן לנקות את החלונות באופן תכוף ולפי זמנים קבועים, אידיאלית פעמיים בשבוע. האבק והלכלוך המצטבר על חלונות הבניין לא הולך להתנקות מעצמו וחברות ניהול בניינים רבות מזמינות, לפי שיקולי תקציב, עבודות ניקוי חלונות באופן קבוע ולטווח ארוך.

אילו שיטות קיימות לניקוי חלונות בגובה?

לניקוי חלונות בגובה קיימות מספר שיטות וטכנולוגיות, כאשר כל שיטה מאופיינת ביתרונות וחסרונות שונים ובעלויות משתנות. השיטות הנפוצות ביותר לניקוי חלונות בגובה הן ניקוי בסנפלינג, במות הרמה ואוסמוזה הפוכה.

 

ניקוי חלונות בסנפלינג

שיטת ניקוי חלונות בסנפלינג נחשבת לשיטה הנפוצה והקלה ביותר לביצוע. גולש הסנפלינג מנקה כל חלון באופן אינדיבידואלי - יש לו נגישות מלאה לכל חלק בבניין. משגיח עליו מנהל מקצועי מהגג ועוד משגיח מלמטה דואג לכוון אותו.

ניקוי חלונות עם במות הרמה

משאית מיוחדת מגיעה קרוב ככל הניתן למבנה, איש מקצוע עומד על במת ההרמה ומהקרקע מגיע אל חלונות המבנה. מתאים לבניינים יחסית נמוכים.

 

שימוש בשיטת אוסמוזה הפוכה

שיטה פחות נפוצה בה מנקים את חלונות הבניין מהקרקע באמצעות מוט הנישא לגובה של עשרות מטרים.

ניקוי חלונות בגובה בצפון - עידן עבודות גובה

זקוקים לניקוי חלונות בגובה? השאירו את זה למומחים. אנו בעידן עבודות גובה מתמחים בשלל עבודות גובה וניקוי חלונות באופן המקצועי ביותר. לפרטים נוספים וייעוץ נא ליצור קשר.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page