top of page
עבודות איטום בצפון

עבודות איטום

עבודות איטום בצפון - עידן עבודות גובה

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של הכנת מבנה לימי החורף הוא האיטום החיצוני. במהלך השנים, קירות הבניין נסדקים ומתיישנים, המלט מתפורר והברזל חשוף. במקרים כאלו, רוחות ומי גשמים עלולים לחדור אל קירות הבניין ולגרום לרטיבות, סדקים, עובש ושאר מרעין בישין. הפתרון המתבקש הוא עבודות איטום ע"י איטום המעטפת החיצונית של הבניין באמצעות חומרי איטום איכותיים ועבודת איטום מקצועית.
 

כדי לאטום מבנה באופן הרמטי, יש להשתמש בחומרים המתאימים לביצוע המלאכה וכן לבצע את עבודת האיטום באופן מהיר, יעיל ומקצועי. פעמים רבות שיתעורר צורך לחזור על עבודת האיטום בשנית כדי למקסם את התוצאה.

   

עבודות איטום בצפון - עידן עבודות גובה

איטום בגובה

עבודות האיטום, הנחשבות למאתגרות לכשעצמן, הופכות אפילו עוד יותר מסובכות ומאתגרות כאשר הן נעשות בגובה רב. בניינים ישנים בני יותר מ-20 שנה, מגדלי מגורים ומגדלי מסחר ותעשייה זקוקים גם הם לעבודות איטום ובידוד למעטפת החיצונית. כדי לעשות זאת דרוש ידע רב, ציוד מתקדם וניסיון מעשי. עבודות אלו נקראות עבודות איטום בגובה, ועל אף שהן חולקות במשותף את אותו עיקרון עם כל עבודות האיטום, הן נבדלות מאוד ביחס אליהן במורכבות העבודה, הזמן והמחיר.

 

הסיבה לכך היא פשוטה: כדי לאטום מבנים גבוהים יש צורך בציוד לעבודה בגובה (במות הרמה, כננת, סנפילנג וכו'), והדבר מקשה ומאריך את העבודה. כמו כן, לא כל אחד רשאי לעבוד בגובה - נדרשים תעודות והכשרות לעבודה בגובה ואלו מייקרים אף עוד את עלות העבודה.

   

איך לאטום בניין?

כדי לאטום מבנה ולהפוך אותו למבודד מפני רוחות, קור וגשמים, בראש ובראשונה יש לערוך סקירה כוללת על מעטפת הבניין ולזהות חורים וסדקים שונים. לאחר מכן מנקים באופן יסודי את קירות הבניין - פעולה נחוצה שנועדה למקסם את יכולת הספיגה של הקירות. השלב הבא יהיה מריחת חומרי האיטום השונים וחזרה במקרה הצורך.

   

עבודות איטום בצפון - עידן עבודות גובה

אנחנו ב"עידן עבודות גובה" מבצעים את כלל עבודות האיטום בגובה באופן המקצועי, הבטיחותי והיעיל ביותר. אנו מבצעים עבודות איטום לבנייני מגורים, מבני מסחר ועוד. הכינו את המבנה שלכם לקיץ - פנו אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page