top of page
עבודות גובה בצפון

עבודות גובה

עבודות גובה בצפון
עבודות גובה בצפון

בנייני מגורים או מסחר ומגדלים רבי קומות זקוקים לעבודות תחזוקה שוטפות. חלק מהותי מעבודות התחזוקה מתבצע על המעטפת החיצונית של הבניין - קירות חיצוניים, חלונות, אריחי חיפוי ועוד. את העבודות המתבצעות במעטפת החיצונית מבצעים, איך לא, בגובה. בעבודות גובה עושים שימוש באמצעים מיוחדים המעניקים גישה למקומות הגבוהים בבניין, ציוד כמו סנפלינג, רצועות, במות הרמה וכו'. במידה רבה, עבודות גובה נותנות מענה הולם לאופן ומורכבות העבודה שיש לבצע. הפועלים שמגיעים לעבוד על קיר, למשל, מוכרחים להיות חופשיים בידיהם על מנת להחזיק בכלים המתאימים (מקדחות רוטטות, אקדחי דבק וסיליקון ועוד)  ואף להצטייד בכלי קיבול כדי להניח את הכלים בין העבודות.
 

איזה סוגי עבודות גובה קיימות?

עבודות הנעשות בגובה הן מגוונות ונותנות מענה לשלל בעיות ותקלות. עבודות כמו ניקוי חלונות בגובה, איטום קירות בלויים, שיקום בטון שהתפורר ונסדק, חיזוק אריחים שיציבותם התערערה והם עשויים להתנתק, תיקון או החלפת מרזב ועוד.

 

כלל העבודות מתבצעות תחת נהלי בטיחות מחמירים ותנאים קפדניים מאוד: עובדים הרשאים לעבוד בגובה הם בעלי הכשרה מתאימה ועוברים קורסים רלוונטיים, ובעת העבודה תמיד יהיה בנמצא משגיח שתפקידו להשגיח על בטיחות העובד ולכוון אותו, וכן מנהל עבודה האחראי עליו.

 

עבודות בגובה נחשבות למאתגרות ומסובכות במיוחד, ועל כן קיימת חשיבות רבה לבחירת אנשי המקצוע המתאימים.

עבודות גובה בסנפלינג

כאמור, קיימות מספר שיטות המאפשרות עבודה בגובה רב, אולם הסנפלינג נחשבת לשיטה הנפוצה והיעילה ביותר עבור עבודות כאלו. הסנפלינג נחשב כדרך יעילה לתפעול: אין צורך בציוד הרמה יקר ומתקדם, התקנת כננת וכו'. כמו כן, כאשר עובד גולש מגג הבניין באמצעות רצועות הסנפלינג, הוא יכול לגשת אל כל חלק במעטפת החיצונית של הבניין במהירות מרבית, יתרון שחוסך זמן רב ומאפשר לסיים את העבודה במהירות וביעילות.

 

עבודות גובה בצפון - עידן עבודות גובה

עידן עבודות גובה מבצעים את כל עבודות הגובה באופן המקצועי והבטיחותי ביותר. אנו מתמחים בניקוי חלונות בגובה, חיזוק מבנים, התקנה והחלפה של מרזבים, שיקום בטון, צביעה, חיזוק חיפויים חיצוניים ועוד. כמו כן, כלל העובדים שלנו מוכשרים לעבודות גובה ועבודתנו מתבצעת תחת התנאים המחמירים ביותר. זקוקים לעבודות בגובה? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page