top of page
שיקום בטון בגובה בצפון

שיקום בטון

שיקום בטון בגובה בצפון

ככל שהשנים חולפות, יסודות הבניין והמעטפת הפנימית והחיצונית מתחילים להראות סימני בלאי. סדקים, התפוררות, קורוזיה ורטיבות הם רק חלק מהסימנים המעידים על בניין ישן שלא מתוחזק כראוי והעמידות שלו מוטלת בספק. חיי אדם הם מעל הכל ועל כן במקרים כאלה יש להיערך בהתאם ולבצע עבודות שיקום בטון, על מנת לשמור על הנכס מפני הבאות ולמנוע פגיעה בחיים או ברכוש. 
 

מדוע יש צורך בשיקום בטון?

יסודות וקירות הבניין הם מעטפת בטון, כאשר בתוך המעטפת מונחים תומכי ברזל. במהלך השנים הברזל עלול להיחשף לגורמים המשפיעים על עמידותו ובמקרים מסוימים אף הורסים ומפוררים אותו. גורם משמעותי אחד הוא כשל במערכת האיטום: כאשר קירות הבניין אינם אטומים דיים, מי גשמים, רוחות וחום עלולים לחדור אל תוך המעטפת הפנימית ולפגוע בברזל. הברזל, בתורו, מפתח קורוזיה, מתפורר ונחלש. במקרים אחרים הברזל מתרחב ו"דוחף" את הבטון כלפי חוץ - מה שיוצר נזק נוסף, כאשר סודות הבניין נחלשים ויציבותם מתערערת. הפתרון - שיקום בטון.

 

גורמים נוספים להרס הבטון הם עומס יתר על יסודות הבניין: הבטון עומד תחת לחצים אדירים במשך שנים רבות ובמהלך הזמן מתחיל להיחלש. כמו כן, ישנו גורם סביבתי המשפיע על הבטון באופן הרסני: תנאים אקלימיים מסוימים מביאים את הבטון והברזלים שבתוכו להתכווץ ולהתרחב ולפגוע בתפקודו.

   

איך מבצעים שיקום קירות בטון בגובה?

פעולת שיקום בטון היא פעולה מאתגרת, מורכבת ולא פעם גם יקרה. בפעולה זו אנשי המקצוע מבצעים עבודות סיתות - עיבוד שבבי אבן ובטון באמצעות ציוד מיוחד, על מנת ליצור חומר חזק מאוד. החומר הזה מוחדר אל המעטפת הפנימית של הבניין במקומות אסטרטגיים וכך משקם את הבטון, משחזר את תכונותיו ומגן על הברזל מפני קורוזיה.

 

עבודות שיקום בטון הן כאמור מורכבות במיוחד ודורשות מיומנות גבוהה, הכשרה מתאימה וציוד ייעודי. עבודות השיקום נעשות, באופן טבעי, בגובה רב, ועל כן הפועלים שמבצעים עבודות שיקום בטון הם גם בעלי אישורים לעבודה בגובה.

   

שיקום בטון בגובה - עידן עבודות גובה

זקוקים לעבודות שיקום בטון בגובה? עידן עבודות גובה מציעה מגוון עבודות שיקום בטון שהתבלה, החל ממבני מגורים ותעשיה ועד למגדלים ותשתיות. לפרטים נוספים, ייעוץ ללא עלות והצעת מחיר - פנו אלינו כעת.

הצעת מחיר ללא התחייבות

לקבלת הצעת מחיר חייגו כעת 054-633-7855 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

bottom of page